diumenge, 20 d’abril del 2014

Educació

Una vegada finalitzades les entrades respectives al Tema 1 (El Moviment. Introducció Conceptual) al meu blog, m'agradaria fer un post del que jo vaig fer exactament al començar el Tema 2 (L'educació. Introducció conceptual).

A partir de la pregunta del professor, repetida en varies ocasions...: Què és per a vosaltres l'educació? Mai m'havia parat a pensar en això, però el que si que havia vist son moltes frases, moltíssimes frases que parlen de l'educació.
Si busquem en Google la paraula educar apareixen una infinitat que sens dubte ens fan pensar.










Si vos agraden aquestes frases reflexives sobre l'educació ací tenim una pàgina on hi ha moltes més.

1 comentari:

  1. Obligació, solució, castigar, sumisió... coses que es diuen en les fotos del post i que se suposa que son roins es lo que es veu dia a dia en les escoles, instituts e inclús en les universitats. Jo hem quede amb la foto de Einstein, pues defineix en si la eséncia de lo que tindria que ser l'educació: una oportunitat per a obtindre cobrixements.

    ResponElimina