Aquesta activitat era tan simple com fer un dibuix amb el títol "L'educació,el moviment i jo"
Si, tan sols això, eixes van ser les paraules que va dir el professor, res més. He de dir que al principi ens vam quedar tots mirant-nos i preguntant-nos, i açò per a que? ningú ho entenia. Li deiem al professor, però un dibuix com? i ell no ens va dir res més, sols ens repetia que ferem un dibuix amb el títol "L'educació, el moviment i jo".
Vam començar a dibuixar, i lo més divertit va ser la creativitat dels dibuixos i la infinitat de idees que hi havia plasmades. Amb açò ens vam adonar del objectiu de l'activitat. El que jo vaig entendre era que, el dibuix ens ajudaria a veure que significaven per a nosaltres eixes tres paraules abans de començar amb matèria, i abans de aprendre res sobre aquestes, és a dir, el que significaven sols amb el que hem viscut, el que ens han ensenyat, el que nosaltres mateixa creem,...
Aquest va ser el resultat del meu dibuix:
No podria explicar-vos el "perquè" vaig fer este dibuix, ni tampoc explicar-vos el "perquè" se'm va ocórrer aquesta escena, simplement va ser lo primer que hem va vindre al cap al plantejar-nos l'activitat.
Aquesta sóc jo asseguda a taula i sense molta gana de menjar (com de normal quan era menuda), i també ma mare intentant educar-me, obligant-me a menjar, i m'amenaçava amb no fer el que a mi més m'agradava, ballar.
Educació: Paterna, la que m'oferien a casa
Moviment: El ball
Jo
Un dibuix molt interessant. M'agrada les idees que has plasmat en aquest dibuix. En la meua opinió, has interpretat de manera adequada la proposta mencionada per el professor.
ResponElimina