dilluns, 17 de març del 2014

L'educació, el moviment i jo

Al començar amb aquesta assignatura, Educació del Moviment, el professor ens va proposar fer una activitat, la qual hem va pareixer molt divertida i per això abans de començar les meues reflexions sobre el contingut de la matèria, m'agradaria comentar-vos-la.

Aquesta activitat era tan simple com fer un dibuix amb el títol "L'educació,el moviment i jo"

Si, tan sols això, eixes van ser les paraules que va dir el professor, res més. He de dir que al principi ens vam quedar tots mirant-nos i preguntant-nos, i açò per a que? ningú ho entenia. Li deiem al professor, però un dibuix com? i ell no ens va dir res més, sols ens repetia que ferem un dibuix amb el títol "L'educació, el moviment i jo".

Vam començar a dibuixar, i lo més divertit va ser la creativitat dels dibuixos i la infinitat de idees que hi havia plasmades. Amb açò ens vam adonar del objectiu de l'activitat. El que jo vaig entendre era que, el dibuix ens ajudaria a veure que significaven per a nosaltres eixes tres paraules abans de començar amb matèria, i abans de aprendre res sobre aquestes, és a dir, el que significaven sols amb el que hem viscut, el que ens han ensenyat, el que nosaltres mateixa creem,...

Aquest va ser el resultat del meu dibuix:


No podria explicar-vos el "perquè" vaig fer este dibuix, ni tampoc explicar-vos el "perquè" se'm va ocórrer aquesta escena, simplement va ser lo primer que hem va vindre al cap al plantejar-nos l'activitat. 

Aquesta sóc jo asseguda a taula i sense molta gana de menjar (com de normal quan era menuda), i també ma mare intentant educar-me, obligant-me a menjar, i m'amenaçava amb no fer el que a mi més m'agradava, ballar.

Educació: Paterna, la que m'oferien a casa
Moviment: El ball 
Jo

1 comentari:

  1. Un dibuix molt interessant. M'agrada les idees que has plasmat en aquest dibuix. En la meua opinió, has interpretat de manera adequada la proposta mencionada per el professor.

    ResponElimina